miercuri, 18 noiembrie 2009

Cum iubeste cealalta jumatate


Am fost de curand sa vedem la Teatrul Mic piesa "Cum iubeste cealalta jumatate". Am fost impreuna cu jumatatea mea, evident, si trebuie sa recunosc ca am facut o alegere foarte buna pentru ca piesa este extraordinara. Este o comedie in care spectatorii se recunosc pe sine cu usurinta, o comedie plina de haz, care starneste foarte des hohote de ras, dar care te si pune pe ganduri. Parca prea multi se regaseau in replici...
Noi oricum am plecat foarte entuziasmati, este o piesa pe care o recomand tuturor, am fost pe jos de ras (cred ca ne-am regasit in majoritatea replicilor!), iar cele doua cupluri au fost la inaltime, actorii foarte buni, situatiile amuzante. Desi subiectul reflecta infidelitatea in cuplu iar protagonistii insira o serie nesfarsita de minciuni care sa o acopere, modul in care toate acestea sunt prezentate starnesc rasul iar dramaticul este invelit in comic. Nici macar nu ne putem supara pe infideli, avand in vedere ca nici macar sotul incornorat nu pare ofensat. Asadar, daca vreti sa petreceti o seara agreabila mergeti sa vedeti piesa. Noi si acum ne mai amuzam cand ne aducem aminte diverse replici, iar cea mai tare pe care mi-o amintesc este atunci cand invitatii sosesc, sotul ii spune sotiei: Nevasta, hai ca au venit Tom si Jerry!! Ca sa intelegeti trebuie sa o vedeti, altfel replica isi pierde consistenta. Sper ca v-am facut curiosi si va astept cu propriile comentarii despre piesa daca o veti vedea.

Un comentariu:

  1. Foarte tare piesa! Merita absolut fiecare minut de stat in scaun!
    "Nevastuica, au sosit Tom si Jerry!!"

    Cordialement :)

    RăspundețiȘtergere