marți, 17 noiembrie 2009

Greva la metrou


Bun....aveam de gand sa incep altfel acest post dar tocmai am citit un articol la care cineva comenta cum ca greva este legala si este democratica si nu ar trebui sa fie interzisa pe motiv ca ne intoarcem in comunism. Foarte bine, sunt de acord sa existe dreptul la greva, dar nu in conditiile in care toata tara e in haos, Bucurestiul cred ca este varful haosului, unde traficul este vai mama lui, iar ultimul lucru care lipsea era greva asta "legala" care sa blocheze traficul de tot. Am trait sa vad inca o data animalul din omul care se considera evoluat si care dovedeste in fiecare situatie de criza ca este josnic, ca nu se gandeste decat la el, ca este in stare sa te impinga jos din tramvai ca sa se urce el, ca este in stare sa te impinga de pe peron ca sa aiba el loc...am vazut multe exemple azi in cele cateva ore pe care le-am facut de acasa pana la servici cat sa ma scarbesc inca o data de "cetatenii" acestei tari.
Si NU, nu sunt de acord cu aceasta greva a celor de la Metrorex, pentru ca in fiecare an este acelasi lucru si in fiecare an speculeaza faptul ca sunt extrem de folosite metrourile, faptul ca au puterea de a forta mana Guvernului pentru a obtine mariri de salariu si faptul ca au un sindicat care ii apara. Noi astia care lucram la privat ce avem? Ca n avem dreptul "legal" de a face greva pentru ca nu ne apara nimeni spatele, stam si induram orice pentru ca spre deosebire de ei putem fi dati afara oricand. Asa cum lor nu le pasa de noi calatorii care am disperat azi pe strazi ca sa ajungem la servici, nici mie nu-mi pasa de greva lor si de cererea lor salariala. Chiar nu mi pasa, pentru ca eu n-am cum sa fac greva si sa obtin marire de salariu, n-am cui sa ii fortez mana. Si sanu credeti ca din cauza asta nu sunt de acord cu ei. Nu sunt de acord cu ei pentru ca sunt satula de haos, de faptul ca nimic nu functioneaza coerent in tara asta, ca nimanui nu ii pasa. Si cine e vinovat in toata afacerea asta???

Un comentariu:

  1. Din pacate,in Romania,legea care functioneaza cel mai bine,asa cum spunea un reporter zilele trecute, este cea a "tupeului maxim". Am observat asta si cand este o sarbatoare ceva si lumea se imbulzeste la biserica, si toate babele se iau la cearta pe acolo...din pacate se manifesta si in randul tinerilor, am vazut asta la facultate cand intram in sala, toti se imbulzesc disperati:( Nu cred ca o sa devenim oameni civilizati prea curand...

    RăspundețiȘtergere