vineri, 13 noiembrie 2009

Online shopping

Am un mesaj pentru amatorii de cumparaturi online si nu numai. Ceea ce scriu aici nu este reclama, este experienta personala pe care doresc sa o impart cu voi. Dupa cum bine stiti si o simtiti mereu in viata voastra, lipsa de timp liber ne obliga sa gasim solutii ca sa ne rezolvam problemele in cat mai scurt timp posibil, eventual sa comprimam cat mai multe activitati sau solutii intr-una. Pe acest principiu al lipsei de timp au aparut hipermarketurile unde poti sa ti cumperi aproape orice cauti, de la alimente la imbracaminte, iar de ceva timp incoace totul a venit mai aproape de client prin magazinele online. Am citit ca romanii sunt cam reticenti in a cumpara online, recunosc ca si eu am amanat mult cumpararea de pe net, am tatonat terenul mult timp pana m-am decis, si stiti cum e, prima data e mai greu, dupa care te obisnuiesti si chiar iti place. Spre exemplu eu am avut marele curaj de a-mi cumpara laptopul de pe net, un aparat foto destul de scump si multe altele. Totusi nu m-am aruncat chiar asa cu capul inainte, am facut niste "sapaturi" si am aflat ca site-ul este de incredere. Ma refer la un site de unde poti cumpara la un raport excelent calitate/pret multe produse iar livrarea este excelenta si rapida. Site-ul se numeste emag.ro si dupa ce i-am devenit client fidel am luat hotararea sa il si promovez pe blogul meu, pt ca chiar merita sa fie cunoscut ca un site de incredere. Asa ca daca veti hotari sa incepeti sa va faceti niste cumparaturi online, puteti incepe cu el. Voi reveni si cu alte site-uri de pe care obisnuiesc sa cumpar si care m-au convins prin corectitudine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu