joi, 12 noiembrie 2009

Obiective


Se termina si anul asta....si iar incep sa ma intreb de ce trece vremea asa de repede, fac iarasi faimosul bilant de sfarsit de an,asa cum face poate fiecare, ca sa vedem daca ne-am indeplinit toate obiectivele pe care ni le-am propus la 1 ianuarie anul asta, daca am reusit sa dam jos acele kg care ne sacaiau si acum 1 an (nu ... nu ... sunt bine mersi acolo si inca cateva in plus!) daca am luat toate examenele, daca ne-am cumparat tot ce ne-am propus, daca am calatorit unde am vrut, daca ne-am odihnit atat cat am vrut. Oare ne propunem si alte lucruri in afara de obiective materiale?
Eu vreau sa imi propun ca pentru anul care vine sa iubesc si mai mult, sa fiu fericita si implinita ca in ziua nuntii mele, sa am puterea sa incep fiecare zi cu speranta, cu un zambet, sa simt ca traiesc, sa nu urasc pe nimeni. Vreau sa fac atat de multe lucruri incat nu-mi ajunge un an, nici o viata sa le fac pe toate. Dar cred ca cel mai intelept este sa le iau pe rand, unul cate unul, si sa le bifez pe o lista imaginara, dar nu doar de dragul de a le bifa, ci pentru a creste pe dinauntru, de a deveni mai buna, mai intelegatoare, mai vesela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu