luni, 16 noiembrie 2009

Greva la metrou-atentie se inchid usile- si nu se mai deschid

mda....maine cica fac astia de la metrou greva...iar!! si intrebarea mea este: eu cu ce ma duc la servici? ca nu stiu! de ce mereu in noiembrie sau decembrie cei de la metrou fac greva?au salarii mici?lor macar le mareste salariul din an in an, in schimb mie nu mi-l mareste nimeni, pot sa ma asez si in cap ca tot nu rezolv nimic..sau poate rezolv ceva, ca voi fi data afara pe usa. Ei profita de faptul ca sunt la stat si nu ii da nimeni afara (sunt la stat nu?) si stiu ca au puterea sa blocheze circulatia asta infecta din Bucuresti, sa paralizeze traficul la suprafata, sa isi ia injuraturi de la toti cei 700.000 de oameni care circula zilnic cu metroul si care acum oricat ar vrea sa tina cu ei, nu vor tine, pt ca fiecare tine cu el. Asa pot si eu sa zic acuma ca mie nu-mi pasa, ca eu am platit abonament deci am dreptul sa circul cu metroul. Eu acum ce fac, cumpar bilete, nu? Ca doar n-o sa ma tiganesc cu controlorul...ca n-am atata tupeu! (desi asa ar trebui) Dupa ce ca vin la cate 11 minute, dupa ce ca ne inghesuim ca soarecii, dupa ce ca ne pun la frane de ne ies matele din noi, dupa ce ca ne tin intre statii cu minutele, ce mai vor? Ca ar trebui sa facem noi greva, sa refuzam sa mai platim 25 lei abonamentu lunar pt o tratatie de kko si acum colac peste pupaza si pt o greva, care e in fiecare an aceeasi si care ma obliga pe mine la imbranceli prin tramvaie si la extra bani de bilete.
bleah...sincer nici nu mai caut vinovati, pt ca oricum sunt prea multi, oricum e o tara a nepasarii, a lui hai sa mai facem o greva, hai sa ne mai prefacem si azi ca muncim, hai sa vedem pe cine mai fraierim azi.
Asta e...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu